Lidmaatschap

KNNV leden organiseren natuurexcursies, inventarisaties, lezingen en cursussen. Ze zijn vaak buiten te vinden. Wil jij ook samen de natuur beleven en ontdekken? Word dan lid van de KNNV.

KNNV afdeling Amersfoort e.o.
Woon je in de regio rondom Amersfoort en Leusden? Word dan lid van afdeling Amersfoort! Je bent dan tevens lid van de landelijke KNNV.

Onze activiteiten
KNNV Amersfoort heeft verschillende werkgroepen, er zijn jaarlijkse inventarisatie projecten, excursies en ledenbijeenkomsten. De werkgroepen organiseren hun eigen excursies, inventarisaties en andere activiteiten. Samen met andere organisaties wordt oa de Natuuracademie georganiseerd en de WNA Natuurlezingen. KNNV Amersfoort en IVN Amersfoort hebben een gezamenlijk afdelingsblad de Natuurkijker.

Contributie
De contributie is 28 euro per kalenderjaar. Ons (nieuwe) rekeningnummer is NL40 TRIO 0788 9141 89 tnv KNNV Amersfoort.

Lid worden? meld je aan via het inschrijfformulier.

Voordelen van het KNNV-lidmaatschap
– Doe mee met KNNV Amersfoort, we zijn een actieve afdeling
– Samen de natuur ontdekken en beleven, dat is de KNNV!
– Je bent dan tevens lid van de landelijke KNNV en ontvangt 4x per jaar het ledenmagazine Natura
– Ontvang 10% korting op alle boeken van de KNNV Uitgeverij

Infopakket
Heb je interesse in de KNNV en wil je graag een kennismakingspakket ontvangen? Mail dan je naam en adres naar het landelijke bureau via bureau@knnv.nl, onder vermelding van “infopakket”. Je krijgt het infopakket dan z.s.m. toegestuurd.

Lid worden? meld je aan via het inschrijfformulier.

Meer weten?
Contact het landelijk bureau via bureau@knnv.nl
Contact KNNV Amersfoort via secretaris@amersfoort.knnv.nl of de ledenadministratie via ledenadministratie@amersfoort.knnv.nl

Meer over KNNV Amersfoort